Twinxxx

Archive for november 19th, 2009

Ik heb weer wat productjes ontdekt die ik regematig gebruik zonder dat ik er al iets over geschreven heb. 🙂 Ditmaal gaat het over 2 productjes van het merk Greenpalace. Ik heb er eigenlijk geen idee van of het een bekend merk is, ik koop het in een winkeltje in Antwerpen waar ze allerhande tuin, keuken en badkamerspulletjes hebben: Dille & Kamille.

Het eerste product is een gezichtsmasker op basis van klei en citroen. Dit is wat het beloofd: Verwijdert op een milde manier dode huidcellen, reinigt de poriën, absorbeert overtollig vet en beschermt de natuurlijke vochtbalans. Helpt puistjes voorkomen. Voor een frisse en stralende huid.  

Ondertussen gebruik is deze al wel verschillende jaren, elke keer als het echt snel moet gaan. Je draait gewoon de pot open, smeert het er op en haalt het er na een paar minuten weer af. 🙂 Op zich doet het masker zijn werk heel goed, vandaar dat ik hem koop. Maar ik hou echt niet zo van die citroengeur op m’n gezicht. Smaken verschillen, al goed dat hij m’n huid echt doet stralen! 😀

Het volgende product is een Body Detox Klei op basis van pepermunt, tea tree en lavendel. Verwen jezelf met deze diepreinigende klei verrijkt met diverse vitaminen en mineralen.  Ik koop hem elke zomer, want dan krijg ik last van pukkeltjes van de zon op m’n lichaam. Deze klei doet deze snel uitdrogen en verdwijnen. De pepermint geur frist ook erg op als het warm is. 🙂 Tijdens de winter gebruik ik hem niet omdat ik hem dan niet echt nodig heb en omdat ik de geur dan niet zo graag heb. 😛

Ik zal hem toch nog een keertje moeten gebruiken want ik heb hem deze winter niet op gekregen. 😀 Ik bedenk me net dat je wel een vochtinbrengende bodylotion nodig hebt achteraf, want hij zuigt je huidje wel leeg en laat het trekkerig achter. beetje jammer, maar snel opgelost! 😀

Kennen jullie dit merk? Het is ook helemaal niet duur, het gezichtsmasker kost 4,95 euro en de detox klei 5,95 euro.  En de winkel Dille&Kamille? Volgens mij hebben ze verschillende fillialen. 🙂