Twinxxx

Archive for november 14th, 2009

Degene die m’n blog al een tijdje volgen die weten dat ik al eeuwen op zoek ben naar de Multi Cleanser van Laneige. Maar door geen paypal te hebben voor een tijdje was dit dus een onmogelijke klus. Nu dat dit weer in orde was kon ik dus aan de slag! 🙂 En net op tijd ben ik dan op deze webshop beland: www.facial-shop.com

facialshop

Hier verkopen ze verschillende grote merken zoals Clarins, Chanel, Elizabeth Arden, Shisheido en nog veel meer. En natuurlijk ook Laneige! 🙂 Ze accepteren Paypal als betaalmiddel en ik wou dus meteen bestellen, vermits ik zo’n webshops toch wat betrouwbaarder vind dan Ebay. 😛 Ik ging eerst de voorwaarden ed lezen en toen zag ik dat ze aan ‘Free Shipping Worldwide’ deden! 😀 Dit klonk als muziek in de oren, doch was ik een beetje wantrouwig. Wie weet betaal je dan wel kosten aan de deur ofzo?! Daarom besloot ik eerst een sample kitje van Laneige te bestellen, zo zou de schade niet al te groot zijn moest er toch iets misgaan. 😀 Op 1 november plaatste ik m’n bestelling en de 12e was mijn pakketje netjes binnen, zonder problemen en met een ‘Gift’ melding voor extra kosten te vermeiden. Ik vond het best snel want ze versturen vanuit Hong Kong. 🙂 Ik moest wel mijn identiteitsnr aan de postbode geven en handtekenen. Dit vond ik toch een beetje vreemd, hebben jullie dit al eens meegemaakt? Anyways.. Hier is mijn sample kit 🙂

lan doos

Er zitten 6 samples in van hun White Plus Renew lijn. Hier las ik verschillende goede reviews over, hij zou je huid echt doen stralen. Hier komt later wel meer over. 🙂 Het viel me trouwens op hoeveel spullen ze in zo’n klein doosje gepropt krijgen! 😀

lan inh

In ieder geval is mijn wantrouwen nu wel wat uit de weg geruimd en ga ik hier binnenkort toch mijn begeerde Multi Cleanser bestellen. 😀