Twinxxx

Inecto Daily Moisturiser

Posted on: november 2, 2009

Deze moisturiser gebruik ik eigenlijk al een tijdje, maar het kwam niet direct in me op om er iets over te schrijven. Tot ik hem 2 weken geleden bijna een week kwijt was, toen besefte ik hoe hard ik hem miste. ๐Ÿ˜›

Ik heb het over de Daily Moisturiser van Inecto. Ik gebruik hem zowel ’s ochtends als ’s avonds. Het probleem met mijn gezicht is dat ik zowat de meest extreme gemengde huid heb denk ik. ๐Ÿ˜› Mijn T-zone is heel vettig en onzuiver en mijn wangen zijn heel erg droog en ultra gevoelig. Een goede moisturiser vinden was dus best een opgave.

daily moisturizer

Hij is van Inecto dus ruikt hij uiteraard naar kokos. ๐Ÿ˜‰ Dit is wel een subtiele kokosgeur, dit vind ik wel aangenaam omdat het toch over je gezicht gaat. Je hebt ook niet zoveel nodig en hij trek snel in. Ik merk dat hij veel goeds doet aan mijn droge kaken, maar dat hij mijn t-zone toch niet vettiger maakt dan dat hij al is. En dat vind ik een zeer groot pluspunt, dat hij geschikt is voor mijn beide huidtypes. Hij zit verpakt in een plastic tube met een draaiknop. Heel handig om mee te nemen, en dat doe ik dan ook vaak. Een nadeel is dan dat je hem dan wel eens kwijtraakt als je een sloddervos bent zoals ik! ๐Ÿ˜€

Hij is te koop bij Essenza, Kruidvat of de Tuinen voor ongeveer 4 euro. Ik wissel vaak af van product, maar aan deze blijf ik toch nog even hangen denk ik. ๐Ÿ™‚

10 Reacties to "Inecto Daily Moisturiser"

Wat fijn dat je een goede moisturiser hebt gevonden. ๐Ÿ™‚ Lastig he, die gemende huid.

Ehmmm je kunt natuurlijk ook een creme voor je T-zone gebruiken en eentje voor je wangen. ๐Ÿ˜‰

Ik hou niet van cocos helaas, dus deze hele lijn is niet voor mij weggelegd…

daar ben ik echt te lui voor denk ik xD hihi, maar kan het wel eens proberen ๐Ÿ˜›

Ik heb deze ook vind hem heel fijn, grijp er weer naar in de winter in de zomer vind ik hem iets te omdat je dan minder nodig hebt.

Hmmm Jammie jammie Kokos! ๐Ÿ˜€
Vooral voor droge huidjes zijn moisterizers errug fijn!

dit is ook 1 van mijn all time favorites! kan niet meer zonder! ๐Ÿ™‚

glimt je t-zone ook minder hierdoor?

Nee die glimt niet ๐Ÿ™‚ maar ik gebruik ook een transparant poeder ^^ die van catrice

okรฉ, die ga ik mss kopen met die 25% korting nu ^^

Plaats een reactie